سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های ناب اقتصادی

ایده های ناب

 

10 مورد از ایده های ناب

ایده های ناب :در این مطلب سعی کردیم  10 مورد از ایده های ناب را توسط یکی از اعضای خلاق تیم آموزشی ماهان تیموری آماده و دراختیار شما دوست عزیزقرار دهیم.

امیدوارم با استفاده از مجموعه مقالات ایده های کسب و کار  بتوانیم به راه اندازی بیزینس شما کمک کنیم.
در ادامه با 10 مورد از ایده های ناب همراه شما هستیم .

 

1 دستگاه قصه گو

 

دستگاه قصه گو

 

این دستگاه یک پکیج کامل می باشد و می تواند درون خود پکیج یک یا دو اسپیکر داشته باشد; یک صفحه دیجیتال دارد که در زیر آن شماره هایی وجود دارد; دراین دستگاه انواع مختلف داستان و قصه برای کودکان در هارد آن قرار دارد و با زدن شماره قصه شروع به پخش میکند.

این دستگاه قابلیت ضبط صدا را نیز دارد که پدر و مادر میتوانند صدای قصه خواندن خود را ضبط و در مواقع لازم ، برای بچه ها پخش کنند.

این دستگاه قابلیت بلوتوث و همچنین انتقال داده بوسیله کابل را نیز دارد.

هر قصه اسم و شماره ای دارد.

ا  

2 گل مصنوعی الیافی عطری

 

گل مصنوعی

 

این گل ها از الیافی مخصوص می باشد که وقتی عطر به آن آغشته می شود تا مدتی عطر آن را همانند یه گل واقعی پخش می کند.

این گل مناسب برای هدیه می باشد.

دارای یک بسته بندی بسیار شیک می باشد و می تواند بصورت بسته بندی های چند تایی عرضه شود; هم بصورت خام (بدون آغشته به عطر) و هم بصورت معطر در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

 

3 مرکز دوخت کفش های ویژه

کفش

 

سومین مورد از ایده های ناب مرکزی است برای تولید کفش . در این مرکز ، کفش هایی خاص ; برطبق سایز واقعی پا و با طرح و رنگ دلخواه بر اساس نظر مشتری دوخته می شود. بنابراین با توجه به سلیقه های مختلف افراد هر شخصی کفش خاص خود را خواهد داشت.

 

4 مگنت تصویردار

 

مگنت تصویری

 

مگنت به اشیای فانتزی گفته می شود که بر روی درب یخچال گذاشته می شود; در این طرح هر کس عکس خود یا هر عکس دلخواه خود را می تواند بصورت مگنت درآورد و بر روی یخچال خود بزند.

در این طرح فرد به سایت مراجعه کرده و عکس دلخواه خودر ا آپلود کرده و سپس اندازه و شکل قاب را نیز انتخاب کرده و پس از پرداخت مبلغ بصورت آنلاین ; خرید را کامل می کند.در صورت امکان این کار می تواند جلوی چشمان مشتری انجام شود.

 

5 سایت فروش میوه های خاص

 

میوه خاص

 

تا اونجایی که اطلاع دارید 2 مرکز در تهران وجود دارد که میوه های خاص را بفروش می رسانند. 1? خیابان شهرستانی2? مرکز تره باری در خیابان کریم خان این سایت ، فروش میوه هایی را دارا می باشد که در ایران برای کاشت آن اقدامی نشده است. با توجه به وجود همه نوع آب و هوا و رطوبت و خاک مختلف در ایران ; هر نوع میوه ای می تواند رشد کند. از جمله: فروت استار ، فوجی آ ،میوه کاکتوس ، بلوبری ، آرتیشو و …

 

6 دریچه کولر

 

کنال کولر

 

دریچه ای مخصوص برای خروجی هوای کولر برای جلوگیری از ورود گرد و خاک ;در فصولی که کولر استفاده نمی شود. این دریچه یا پوشش در اندازه های مختلف مطابق با اندازه چهارچوب می باشد یا قابلیت انعطاف پذیری دارد.

 

7 پشت بخاری

 

پشت بخاری

 

پوششی برای پشت بخاری تا از خراب شدن دیوار پشت آن جلوگیری کند; همیشه بعد از مدتی استفاده از بخاری ، دیوار پشت آن بدلیل گرما خراب  و رنگ آن عوض می شود; این پوشش می تواند پایه هم داشته باشد و بصورت دکوری کوچک داشته باشد. با توجه به رنگ دیوار می تواند رنگ های مختلفی هم داشته باشد.

   

8 تور اهل قبور

 

قبور

 

این تور مخصوص پنج شنبه و جمعه ها می باشد; بسته به تعداد نفرات یک مینی بوس یا اتوبوس وجود دارد که بنا به درخواست بازمانده ها به قطعه های مختلف بهشت زهرا سر می زند و به هر کجایی که در نظر باشد می رود.

 

9 بیمه ویژه

 

بیمه

 

همانطور که از اسم آن پیداست این بیمه در زمینه موارد ویژه و خاص کار می کند.

از جمله:
تضمین پروژه های سرمایه گذاری خارجی و داخلی ; بیمه اعضای خاصی از بدن ، حنجره ، اعضای داخلی و کلا هر مورد خاص…

 

10 پمپ بنزین شخصی

 

پمپ بنزین شخصی

 

یک دستگاه پمپ بنزین شخصی در داخل حیات یا باغ یک خانه یا مجتمع که هر شخص هر موقع که بخواهد بتواند از آن استفاده کند.از آنجایی که این طرح برای استفاده کننده هزینه زیادی دارد استفاده کننده آن فقط قشر پولدار می باشد واین کار جنبه لوکس دارد.مساحت خانه باید از حدی بیشتر باشد.

این ده ایده تنها شروعی برای ایده پردازی در ذهن بوده است. تمامی ما انسانها میتونیم با مشاهده جهان اطراف خود ایده هایی رو مطرح کنیم تا انجام کارها ساده تر صورت پذیرد و از همین طریق به سمت پولدار شدن قدم برداریم. سعی کنید کاری کنید که انجام امور برای شما آسان شود. با اینکار میتونید به سمت کارآفرینی خود گام برداشته و به موفقیت هایی که در ذهن دارید برسید.

   ا